معارفه دکتر نهضتی گرگان- مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان برگزار و «سید بهروز نهضتی» به عنوان رئیس جدید این دانشگاه انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور گلستان، مراسم معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با حضور دکتر فیصل حسنی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، روسای مراکز و واحدها، مدیران استانی و کارکنان دانشگاه در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

در این مراسم سید بهروز نهضتی به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان معرفی و از خدمات قربان شهریاری تقدیر شد.

فیصل حسنی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه با اشاره به چالش‌های پیش روی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: امروز دانشگاه پیام نور با بیش از ۷۰۰ هزار دانشجو، ۱۵ هزار کارمند عضو هیئت‌علمی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور و یکی از دانشگاه‌های بزرگ از راه دور جهان به لحاظ اهداف، چشم‌انداز و مأموریت‌های علمی، فرهنگی و آموزشی خود موفق عمل کرده است.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان نیز با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانت هستند و من از همین امروز در فکر پس دادن این امانت خواهم بود گفت: تغییر ذات زندگی است و همه‌چیز همیشه در حال تغییر است.

بهروز نهضتی ادامه داد: اختلاف‌نظر و سلیقه‌ها طبیعی است و باید این اختلاف‌نظرها را در مسیری قرار دهیم که به نفع دانشگاه انجام شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین قبلی، از تمامی همکاران خواست تا انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را گوشزد نموده و با ارائه راه‌حل‌های مناسب در اجرای سیاست‌های دانشگاه به مسئولین یاری رسانند.

در پایان این مراسم نیز به‌پاس قدردانی از زحمات «دکتر قربان شهریاری» رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان گلستان، لوح سپاسی از سوی «رستمی ابوسعیدی» رئیس دانشگاه پیام نور کشور، به وی اهدا شد و پس‌ازآن حکم «دکتر سید بهروز نهضتی» به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان قرائت و به وی اهداء شد.

گفتنی است سید بهروز نهضتی، استادیار رشته اقتصاد دانشگاه پیام نور، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز گنبد را در سوابق اجرایی خود دارد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر